niedziela, 15 czerwca 2014

Słowa Bękart Obietnica.

I mógłbym dużo mówić ..

mógłbym mówić o tym jak zmieniałaś facetów
mógłbym mówić o tym ile razy słowo kocham kierowałaś do innego
o tym że lubisz biegać nago po pokoju
o tym że mdlałaś gdy mówiłem żebyś zostawiła mnie w spokoju
o tym jak mówiłaś o niej że to suka
a sama smutna opowiadałaś że nie chce wejść pomiędzy twoje uda
bałaś się , powtarzałaś że mnie kochasz , że tylko ja i wyższe nasze cele
a mimo to dziś sam jeden idę przed siebie

Chory jak Cezar Borgia pełen miłosnych uniesień jak i psychopata
który gdy upadnie, własną siłą woli się podniesie..
Czuj to ! jestem bękartem diabła i tu nagła nie przewidywalna zmiana
pojawię się jak zjawa
i bezczelnie zasieje w twoim życiu ferment
wszystko co będziesz czuła , będzie zależeć ode mnie
a na razie zamilknę czekając na Twoją udrękę....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz